3r d’ESO visita la residència DOMUS

Dimarts 7 de maig els alumnes de 3r d’ESO van anar a visitar la residència d’avis Domus, situada a l’Avinguda Mare de Déu del Coll, 22. Aquest curs, dins de l’assignatura de Valors, els alumnes fan visites a la residència d’avis on intercanvien impressions de la vida, atès que hi ha avis de 102 anys que van viure la Guerra Civil i els poden explicar moltes coses. També els alumnes col·laboren en les tasques que necessitin (acompanyaments, caminades, fer-los companyia…) i s’emporten una experiència fins ara mai viscuda per a ells.

Ahir els avis celebraven l’aniversari de la residència i hi havia concert. Tot un esdeveniment molt esperat per als residents, en què els alumnes van poder veure la il·lusió que els feia a tots plegats, sobretot quan cantaven junts les cançons que s’hi componien. Tot plegat, una magnífica experiència!