12 de setembre comencem les classes

Benvolguts i benvolgudes

La recepció d’alumnat d’ESO i nouvinguts de batxillerat es farà el dijous dia 12 de setembre d’acord amb el següent horari:

Curs Horari
Rebuda1r d’ESO 10:00–13:00h
2n d’ESO 11:30 –13:00h
3r i 4t d’ESO i 1r i 2n de Batxillerat 12:00–13:00h
Reunió amb tutors/es de Treball de Recerca 2n BTX 13:00h
Reunió alumnat nou de BTX  11:00 -12:00h (Biblioteca, 1a planta)

L’alumnat de 1r d’ESO ha de passar al vestíbul del Centre, on els seus tutors/res passaran llista i els acompanyaran a la seva aula. La resta de l’alumnat d’ESO haurà de buscar el seu nom a les llistes col·locades al rebedor, i dirigir-se a l’aula que en elles s’indiqui.

Tot l’alumnat haurà de portar el material indispensable per escriure.

L’alumnat de 3r ,4t d’ESO i 1r BTX iniciarà les activitats lectives regulars el divendres 13 de setembre a les 8:30h.

L’alumnat de 2n de BTX inicia les activitats lectives el dijous 19 de setembre, però la rebuda es farà el dijous 12 de setembre.

La setmana del 12 al 18 de setembre faran treball intensiu a casa de Treball de Recerca.