L’alumnat de 1r d’ESO treballa els hemisferis cerebrals.

El nostre cervell consta de dos hemisferis, el dret i l’esquerra. L’hemisferi dret s’ocupa de la creativitat, la imaginació, els sentiments, les arts, la intuició… i l’hemisferi esquerra de la lògica, la matemàtica, l’escriptura, els  números… Avui hem fet un exercici consistent en dibuixar amb un referent cap per avall. Això fa que el seu cervell treballi amb l’hemisferi esquerra enlloc de amb el dret com seria l’habitual. Aquest canvi produeix molt bons resultats que sorprenen l’alumnat ja que, de sobte, dibuixen molt millor.
A la imatge podeu veure uns moments de la feina amb l’alumnat de 1r d’ESO A.