Xerrada del Brian Coronas, ex alumne del Vila

La setmana passada vam rebre la visita del Brian Coronas, exalumne del Vila que va fer una xerrada a l’alumnat de 4t d’ESO sobre transsexualitat. El Brian, des de la seva experiència personal, va explicar qui són les persones transsexuals, els malententesos que apareixen, la manca de tacte d’algunes persones quan insisteixen en ‘quines possibles operacions’ s’han fet o no, i algunes peculiaritats biològiques al voltant de la transsexualitat.També va tractar els canvis que ha viscut en l’àmbit personal i físic.

L’alumnat de 4t va tenir l’oportunitat de preguntar dubtes i aclarir conceptes.