Visita a la Biblioteca de Catalunya

El passat divendres 4 de novembre, l’alumnat de 4t d’ESO va visitar la Biblioteca de Catalunya, l’espai museístic amb una mostra dels diferents suports materials (vinils, rotllos de pianola, CD, DVD, cartes, mapes…) i, finalment, el museu del llibre de Frederic Marés. Vam tenir la sort de tenir el Lluís, com a guia de tota la visita, que molt amablement ens va anar explicant la història dels llibres, com d’alguns tapissos.

En general, l’alumnat s’ha mostrat molt interessat en aquesta visita, atès que saben que aquí s’hi guarden “Les homilies d’Organyà”, document estudiat a classe, i les reproduccions d’obres de Ramon Llull, com ara una còpia de “La doctrina pueril” o “Ars brevis”, aquests dos darrers dins del museu del llibre de Frederic Marés.