Tenis Taula al Vila

A inicis del 2n trimestre la professora Alba Marquina va iniciar amb l’alumnat de 4t d’ESO una unitat didàctica basada en el Tenis Taula. La unitat ha comptat amb la dificultat que només s’ha pogut usar la taula que hi ha al Vila de Gràcia durant 30 minuts (per temes d’horari i situació geogràfica de l’alumnat i professorat). Els alumnes han tingut temps per fer-se amb reglament, agafar familiaritat amb la pala, etc. L’última dia va ser la setmana passada i es va fer un torneig a la Gal·la Placídia (on hi ha 3 taules públiques). Cada grup classe va disposar de l’hora d’Educació Física per poder jugar. Hi va haver molta adrenalina i finals molt lluitades. Ara ja hi ha un guanyador de cada grup, però… què passarà quan es jugui la final entre els diferents guanyadors de 4t? Us mantindrem informats.

Podeu veure fotos en aquest àlbum que hem fet.