Tal com m’ho vau dir

Soc una professora nova al Centre però no soc nova en el món de la docència, ans al contrari. Quan vaig comentar als companys/es de l’institut els cursos en què impartiria classes (tots els 4ts d’ ESO) unànimement van opinar que són alumnes bons i que es treballa bé amb ells. Em vaig alegrar profundament i ja esperava amb impaciència el dia de la presentació del nou curs. I va arribar. M’ho vaig passar d’allò més bé, la Llengua i la literatura donen molt de sí. Felicitats als alumnes i les alumnes i a tot el Centre. Aquest any seré feliç. Que més es pot esperar de la “Gran Família Escolar” Ahhh! i per suposat els vaig comentar que el professorat del Vila aprecia les seves qualitats personals i acadèmiques. Perquè si hem de ser feliços/ces ho hem de ser tots i totes!

Alícia E.

1. Rous (mare de la Zoe Tarrida)

M’ha alegrat molt el teu missatge, Anna. Benvinguda al Vila i que sigui un super bon any, i que sigueu feliços tots i totes 😉

1. Web Autor de l'article

Bon dia De Rous, el missatge l’ha escrit la professora Alícia del Departament de castellà i professora de 4t d’ESO. Jo també soc nova i el podria haver escrit igualment. Bon inici de curs.