Nou aprenentatge de la síl·laba

Tot l’alumnat de 4t d’ESO ha experimentat un nou aprenetatge de la teoria de la síl·laba dins de la matèria de llengua catalana. Ara ja dominen i poden recitar de memòria, perquè han entès la mecànica pràctica dels conceptes dels diftongs, els triftongs, els hiats i la síl·laba tònica. L’alumnat ho ha après gràcies al mètode de l’anàlisi sil·làbica a partir de tres  conceptes bàsics: l’obertura, el nucli i la coda. Un nou procés d’aprenetatge en què l’alumnat s’ha implicat activament i del qual ja s’ha examinat de la matèria. En total un 90% ha superat la prova amb èxit i molt bones notes. Un èxit que s’espera aprofitar per a fer properament una competició sil·làbica entre tot l’alumnat de 4t d’ESO implicat.