El món de les ONG francòfones

En el marc de la temàtica de la solidaritat, els alumnes de 4t d’ESO han fet una recerca sobre el món de les ONG francòfones. Cada alumne ha escollit una organització d’orígens francòfons i ha elaborat una presentació que sintetitza el que ha après sobre ella.

Ha estat un exercici d’immersió en llengua francesa on els alumnes han hagut de ser capaços d’identificar fonts fiables en francès, escollir i esbrinar informació de textos i àudios originals en francès, entendre i sintetitzar la informació, i presentar oralment i per escrit l’organització escollida.

Amb aquesta activitat han fet un pas més en la seva immersió en llengua francesa.
Aquí teniu un exemple d’una de les seves presentacions.

ONG France