Correspondencias (entre 1º y 4º de la ESO)

A lo largo del 1r trimestre hemos trabajado una pequeña correspondencia entre los alumnos de 4º y 1ª de la ESO.

Los mayores escribieron una carta personal a cada alumno de 1º dándoles la bienvenida al centro y dándoles algunos consejos para que su adaptación al centro fuera mejor. Los de 1º contestaron emocionados a los de 4º dándoles las gracias por sus cartas, consejos y aprovecharon para explicar quiénes son, qué les gusta hacer y cómo nos encontrábamos en plena Semana de la Ciencia les dieron también algún consejo para ser más sostenibles.

A continuación, podréis leer algunos testimonis de 1º de la ESO que valoran el proyecto:

• Sóc la Joana de 1r ESO A. A mi m’ha agradat molt rebre una carta, sobretot que fos d’algú que no conec i que em donés ànims! He après a fer una carta (amb tot el que em demanava) i la experiència d’escriure a algú que no coneixes no l’havia fet mai. La veritat és que ja tenia una bona visió de l’institut però m’ha agradat tot el que m’ha dit la carta.
  • Sóc la Laia de 1r ESO A. Em va fer molta gràcia que enviessin la carta ja que espero algun dia fer-ne una quan estigui cursant 4t i veure si també ha passat tan ràpid el temps… M’ha agradat molt rebre la carta i el contingut que m’escrivia. M’ha fet veure una miqueta diferent l’institut. Espero que a la Judith (qui m’ha fet la carta) li vagi tot molt bé tot!!!
  • Sóc la Irati de 1r ESO A. Ha sigut molt xulo rebre una carta d’algú amb qui mai no hauria parlat, però gràcies a que hem fet aquesta activitat he parlat amb ella. També m’ha agradat llegir els consells i compartir punts de vista amb algú que ha viscut el que és estar a 1r ESO.
  • Sóc l’Anaïs de 1r ESO. M’ha agradat molt rebre una carta dels de 4r de la ESO, m’he sentit molt bé perquè m’ha agradat que algú que per sí sol no haguéssim parlat mai m’escrigui. He conegut a la Joana Torres de 4r i m’han agradat molt. La carta m’ha pujat molt l’autoestima.

• dibujos y escritos de Joana Domínguez, 1ºA