4t d’ESO treballa amb el Museu Picasso

L’alumnat de 4t d’ESO ha visitat el museu Picasso per acostar-se a la vida i l’obra de l’artista, com també per entendre com funciona i què s’hi fa en un museu. A partir d’aquesta experiència els alumnes van preparar un joc de pistes, endevinalles i misteris pels seus companys de 2n d’ESO. El divendres dia 26 els de 2n d’ESO van visitar el museu i es van trobar amb una sèrie de pistes, algunes de les quals havien d’esbrinar quin dels quadres exposats era fals. Si l’alumnat aconseguia resoldre l’enigma podien passar a l’enigma següent. L’alumant que va guanyar va rebre una bossa de llaminadures, per la qual cosa molts d’ells es van motivar per ser-ne els guanyadors.

Els propis alumnes de 4t d’ESO han valorat l’experiència com a molt divertida, ja que els ha permès fer quelcom que ha generat moments inoblidables amb els companys de 2n.