El dia de la diversitat

El passat dia 23 d’octubre l’alumnat de 3r ESO va assistir a les jornades del DIA de LA DIVERSITAT que organitza l’Ajuntament de Barcelona a l’espai Fontana. Aquesta sortida forma part del primer bloc del temari de l’assignatura de Cultura i Valors. Durant quatre dies, l’espai Fontana es converteix en una subdivisió de petits racons ocupats per una trentena d’associacions que, des de diferents àmbits, s’organitzen per a la defensa dels Drets Humans. El nostre alumnat s’ha barrejat amb altres escoles i han participat en les diferents propostes, com ara empatitzar amb el què significa viure la vida des d’una cadira de rodes; realitzar un joc d’escapada per viure el procés d’un jove menor en arribar al nostre territori o bé debatre sobre qüestions com la pena de mort o situacions discriminatòries.