Taller de pintura al tremp amb 2n d’ESO

El dimecres 23,els seminaris de Socials i Visual i Plàstica van organitzar una sortida al MNAC per a l’alumnat de 2n d’ESO . Allà van realitzar un taller sobre pintura romànica, que consistia a fer d’artesans en grups col.laboratius. Van  haver de dissenyar unes rajoles i es van organitzar en aprenents, mestres, etc. En el taller se’ls ensenyava a preparar la tauleta de fusta i aprendre a barrejar els pigments amb rovell d’ou. L’alumnat va treballar de valent per aconseguir acabar aquesta tasca. Aviat farem una exposició de rajoles al Vila.

Si voleu veure totes les fotos de la sortida les teniu clicant a àlbum.