Literàpolis i Carlos Ruiz Zafón

Aquest curs el Vila de Gràcia participa, com el curs passat, en el projecte Literápolis, juntament amb altres centres de Barcelona. Els alumnes de 2n d’ESO que cursen l’optativa “Literápolis” de la matèria de Llengua castellana i literatura han llegit la novel·la Marina de Carlos Ruiz Zafón i estan creant una ruta literària en forma de gimcana digital perquè tots puguem jugar-hi amb el nostre mòbil tot seguint les passes dels protagonistes de la història. El curs passat vam crear la ruta de Sarrià i Sant Gervasi, i aquest curs estem revivint les aventures i misteris de l’Óscar i la Marina pels carrers del Gòtic, del Born i del Raval. Us deixem unes fotografies de la nostra sortida i del curs de formació que els i les alumnes-editors han realitzat amb el Joan Carles Navarro, coordinador del projecte.

Quan tinguem acabat i activat el joc al web corresponent, us farem arribar el codi perquè pugueu jugar. Això sí, abans us recomanen llegir la novel·la!