Literápolis a concurs – ens ajudeu?

Els alumnes de l’optativa de Llengua castellana i Literatura, “Literápolis” estan d’enhorabona. El seu itinerari del projecte Literapolisbcn en el qual participen diferents centres de Barcelona ha estat seleccionat com un dels 3 millors itineraris presentats. El premi inclou un llibre per a cada alumne, una visita guiada a un museu proposat i aparèixer al butlletí de Biblioteques de Barcelona, però sobretot, reconeix l’excel·lent treball realitzat pel següent alumnat de 2n d’ESO: Alejandro, Àlex, Angy, Blanca, Carolina, Júlia, Elia, Emma, Jana, Júlia, Laia, Martina, Noa, Oliver, Paula, Valeria, Violeta i Vivi.

Ara només ens toca animar-vos a realitzar l’itinerari “Descubrimos los secretos de la Barcelona de Marina” després d’haver-vos llegit la novel·la de Carlos Ruiz Zafón, Marina. Aquest itinerari té una durada d’una hora i mitja aproximadament.

Per fer-ho només cal que entreu en la web https://biblioteques-bcn.adventuriq.com/#/ i us creeu un compte. Després heu d’escriure el codi del nostre itinerari que és el 769951828 i aneu al punt de partida que és l’Estació de França. A partir d’aquí trobareu 10 localitzacions diferents, situades al Born, Raval i Gòtic, amb 10 proves amb preguntes que posaran a prova el vostre coneixement de la novel·la. Cada prova superada us recompensarà amb un secret sobre el lloc on us trobeu. I al final de l’itinerari una persona amiga i experta en Zafón, el periodista Sergi Doria, us “trucarà” per felicitar-vos, i rebreu com.a regal una entrada per a visitar el museu Frederic Marès.

Us animeu?