Doodling a 2n d’ESO

El doodling és una tècnica consistent en fer un dibuix amb un patró determinat que es repeteix. Pot tenir diversos nivells de dificultat, fer-se en color o en blanc i negre, ser figuratiu o abstracte… però el que s’aconsegueix amb aquesta tècnica es centrar la ment, concentrar-se a un altre nivell. Es pot utilitzar com a mètode per escoltar, per organitzar-se, per pensar en com es faran els deures o s’estudiarà… i les decisions que es prenen, el que s’escolta o s’està estudiant s’assimila amb més facilitat.

Perquè succeeix això? Perquè permet que la xarxa neuronal es connecti de manera més eficaç i manté actiu el cervell de manera constant més temps del que es té habitualment, contrarestant així l’efecte de satisfacció d’immediatesa al que els mòbils i altres pantalles ens han fet addictes actualment.

Les feines que veieu són de la Bruna Serramià i la Noelia Crespo de 2n d’ESO C.

 

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>