1r d’ESO fa la primera classe d’eines informàtiques

L’alumnat de 1r d’ESO ja ha rebut el seu usuari corporatiu @insviladegracia.cat. Aquest usuari és un entorn protegit en un servidor propi que permet salvaguardar els correus del nostre alumnat.
També han rebut el seu usuari de moodle per poder començar a treballar i una primera sessió formativa d’eines informàtiques per aprendre com funcionen coses com ara el correu, el drive,  els processadors de textos… poc a poc anirem ampliant aquesta informació. Aquí teniu unes imatges de la professora Lourdes Franquès amb l’alumnat de 1r d’ESO A.