Visitem la UIC

L’alumnat de Dibuix Tècnic de Batxillerat va visitar dijous 11 d’abril la Universitat Internacional de Catalunya (UIC Barcelona) per fer un taller d’arquitectura anomenat Laser Cutting Workshop i que consistia en aprendre a fer anar un programa de disseny vectorial en 3D (Rhinocerose) i construir una maqueta d’una torre feta amb una impressora de tall làser.

La primera part del taller la va portar el Diego Navarro, professor de Software Design de la mateixa facultad, la segona part la va guiar el Carmelo Santana, professor del taller d’impressores 3D de a UIC.

En acabar la visita el Diego ens va permetre fer una ullada a l’aula a on estan fent el màster en Bioarquitectura. D’aquesta part no tenim fotos per mostrar-vos ja que la nostra presència alterava el transcurs de la classe (estaven treballant en aquell moment).  Malgrat això, cal dir que va ser una visita molt profitosa i interessant, que va posar en contacte l’alumnat amb el seu futur immediat a la universitat. Podeu veure totes les fotos de la visita en l’àlbum que teniu enllaçant en aquesta frase.