Visitem la UIC

L’alumnat de Batxillerat de Dibuix Tècnic va visitar ahir dijous l’Universitat Internacional de Catalunya (UIC Barcelona) per fer un taller d’arquitectura anomenat Laser Cutting Workshop i que consistia en aprendre a fer anar un programa de disseny vectorial en 3D (Rhinocerose) i construir una maqueta d’una torre feta amb una impressora de tall làser.

La primera part del taller la va portar el Diego Navarro, professor de Software Design de la facultad, la segona part el Carmelo Santana, professor del taller d’impressores 3D de l’universitat.

En acabar la visita el Diego ens va permetre fer una ullada a l’aula a on estan fent el màster en Bioarquitectura, d’aquesta part no tenim fotos ja que la nostra presència alterava el transcurs de la classe (estaven treballant en aquell moment). Va ser una visita molt profitosa i interessant que va posar en contacte l’alumnat amb el futur inmediat. Podeu veure totes les fotos de la visita en l’àlbum que teniu enllaçant en aquesta frase.