Visita al Museu Britànic

Ahir dimecres els alumnes de 1r de Batxillerat que estan a Londres van visitar el Museu Britànic. Gràcies a les explicacions del professor Joan Boloix (del seminari de Ciències Socials) la visita va ser molt més enriquidora pels alumnes.

El British Museum és el museu més important del Regne Unit i un dels més importants del món sobre història i cultura. Al seu interior hi ha més de set milions d’objectes que il·lustren i documenten la història de les cultures humanes, des del seu naixement fins a l’actualitat, a partir de peces de tots els continents. El museu, amb més de 5,5 milions de visitants anuals, és el museu del Regne Unit amb el major número de visitants anuals, seguit per la National Gallery de Londres.