Viatge final de 2n de Batxillerat

El passat 25, 26 i 27 de gener els alumnes de 2n de batxillerat vam tenir el nostre merescut viatge de final de curs, que va tenir lloc a la Cerdanya i al sud de França.

El primer dia, tan sols arribar-hi, vam anar directes a l’estació d’esquí de la Masella, on vam poder gaudir d’aquest meravellós esport, molts de nosaltres per primer cop. Aquesta activitat la vam realitzar durant unes llargues hores. Però no només vam “disfrutar” d’això, sinó que també vam poder accedir a la pista de gel de Puigcerdà per posar en pràctica el nostre talent ocult o, millor dit, d’algunes persones.

L’endemà, vam esmorzar amb moltes forces per recórrer el preciós parc Animalier, en el qual vam poder veure durant el camí una gran diversitat de fauna, i fins i tot tenir l’oportunitat d’estar-hi molt a prop. Després d’aquell mat í tan fresc vam dinar al poble emmurallat de Montlluís, però un dels millors moments del viatge va ser poder entrar, a la tarda, a les “Bains de Llo”, (banys termals), que sens dubte hauríem repetit. Al vespre vam visitar el poble de Puigcerdà.

S’acosta la nit… i què seria d’un viatge sense una festa! Va ser un dels nostres moments preferits de tot el viatge. Mai oblidarem el moment icònic en què les quatre professores que ens van acompanyar -Meritxell Talavera, Mònica Companyó, Glòria Junqueras i Aracel.li Cabrero- ens van ensenyar la seva brillant coreografia de “Saturday night”, a la qual finalment ens hi vam afegir tots.

S’apropa el final d’aquesta aventura, que vam voler acomiadar de la millor manera possible. Aquest tercer i últim dia el vam passar a Llívia, un petit poble on vam tenir molt de temps lliure per descansar, per visitar la farmàcia més antiga d’Europa, per banyar-nos als banys termals a l’aire lliure o per menjar uns bons entrepans, que per cert, petita acotació, estaven boníssims.

Podríem dir moltes coses d’aquest viatge, però una de les més importants ha estat conèixer-nos millor entre tots i fer una “bona pinya”, a més de desconnectar de l’entorn de la ciutat i respirar aire més pur.

Paula Araque i Carlota Alsina (2nBatx)