“Procés de creació” al Teatre Lliure

Els alumnes del batxillerat escènic participen en el projecte “Procés de creació” al Teatre Lliure. A través de diverses trobades faran un seguiment de la creació de l’espectacle “Forasters vindran” de Marta Galán Sala. La primera trobada va ser el divendres 29 de gener i els alumnes van poder entrar a la sala d’assaig per conèixer els membres de l’equip artístic i que els expliquessin el projecte de primera ma. Més endavant assistiran a un assaig i a una representació i finalment, a una última trobada per posar en comú tot el procés creatiu. Podeu veure l’àlbum de fotos que hem fet.