Presentació dels TR

El passat dimarts es va fer la presentació oral dels treballs de recerca de l’alumnat de 2n de Batxillerat. Es van presentar un total de 35 treballs que es van començar a fer el curs 2019-2020. Les últimes notícies ens havien fet pensar en la possibilitat que no es poguessin fer de manera presencial però, finalment, es van poder dur a terme tenint cura de les mesures anti-covid que s’apliquen diàriament en el nostre institut.

A la imatge podeu veure un moment de la presentació del treball del Pau Vivas (que va construir varies cafeteres). L’alumnat estava molt nerviós i, a la fi, ja ho tenen fet. Ara la majoria ja podrà concentrar-se en el curs amb una tasca menys.