Iceberg al Tantarantana

Dijous passat vam anar al Teatre Tantarantana amb 2n de batxillerat escènic a veure una obra de teatre on una de les protagonistes és justament una alumna de la classe, la Sofia. Doblement emocionats de veure una obra que va tocar molt als alumnes i de que la Sofia en formi part com a actriu. A l’escenari, unes joves ens obren el cor. A partir de la dansa, el text i la performance, construeixen un iceberg al·legòric que deixa constància de problemes socials i estructurals que afecten la salut mental de les i els adolescents.

Trobareu aquí el detall de l’espectacle.