Ens visita l’actriu Àngels Bassas

El dilluns 13 de febrer, l’actriu i escriptora Àngels Bassas va venir al centre per fer un taller de teatre de text amb els alumnes de 2n de batxillerat escènic del Vila de Gràcia. L’actriu, amb una llarga i dil·latada carrera en el món del teatre, la pedagogia i l’audiovisual, ens explicà algunes maneres d’analitzar i interpretar un text teatral. També va poder veure algunes escenes que estem preparant per a la mostra i va donar-nos alguns consells molt útils. Els alumnes també van poder fer-li algunes preguntes respecte el món del teatre, l’audiovisual, la formació en arts escèniques i la seva carrera professional. Un taller molt motivador i interessant!