Conferència sobre Dansa Contemporània

El divendres 12 de març els alumnes del Batxillerat Escènic van assistir a la conferència “Explica dansa” a l’espai La Fontana,  a càrrec del ballarí i coreògraf Toni Jodar.  En aquesta conferència ballada, en Toni il·lustra amb el seu propi cos els diferents moments de la història de la dansa. El ballarí divulgador utilitza la seva experiència i humor i presenta una “performance pedagògica”, una lectura creativa i amena de l’evolució d’aquest gènere. Podem veure l’evolució del clàssic al contemporani tot fent referència als diversos moviments i formes que ha trobat el cos per expressar-se. Una experiència fantàstica i enriquidora que tots els alumnes, i professor, van poder gaudir.