1r Premi Francesc Noy – UPF

El passat divendres 12 de maig es va fer l’entrega del Premi Francesc Noy d’Humanitats al millor treball de recerca de batxillerat de Catalunya en qualsevol disciplina d’Humanitats que hagi estat presentat durant el curs acadèmic 2022-23 en els centres de secundària públics, privats o concertats de Catalunya.

I us anunciem molt contents que l’alumne Daniel Pérez Cruz, de l’Institut Vila de Gràcia, amb el treball Will and I en va ser el guanyador.

Will and I és un treball molt especial on a partir d’un anàlisi profund dels Sonets de Shakespeare es proposa una interpretació d’uns fets vinculats a la biografia de l’autor i això serveix a l’alumne per a desenvolupar tota una proposta molt detallada de teatre musical. Incloent el llibret del text escrit, les composicions musicals i l’enregistrament de les mateixes així com una acurada proposta escènica per aixecar l’espectacle. Una meravella.