Nou cicle formatiu de grau superior: Desenvolupament d’Aplicacions Multiplataforma – DUAL (CFGS DAM)

A partir del curs vinent, l’Institut de Vidreres amplia la seva oferta de Formació Professional amb el cicle de grau superior de Desenvolupament d’Aplicacions Multiplataforma (CFGS de DAM), que s’oferirà en modalitat dual.

L’avantatge de la formació dual és que prèviament es signen convenis amb empreses, que permeten als alumnes rebre una part de la formació directament en el lloc de treball i tenir un sou durant les pràctiques.

El CFGS de DAM, pertany a la família d’Informàtica i Comunicacions, permetrà la continuïtat del cicle de grau mitjà de Sistemes Microinformàtics i Xarxes (CFGM de SMX) que ja ofereix l’institut. Al mateix temps, obrirà la porta als alumnes de Batxillerat que decideixin estudiar informàtica, i a professionals en actiu que vulguin rebre una formació específica especialitzada.

Tríptic CFGS DAM - Institut de Vidreres

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *