Donació de sang a Vidreres

El proper divendres 17 de febrer de 2023 tindrà lloc una nova campanya de donació de sang al gimnàs de l’Escola Sant Iscle de Vidreres. Divendres 9 de juny tindrà lloc una segona campanya de donació. De forma general, pot donar sang qualsevol persona que tingui bona salut sempre tingui entre 18 i 70 anys, pesi 50 quilos o més i en cas de ser dona, que no estigui embarassada. Us animem a participar-hi.

Les reserves de sang estan baixes; la donació és urgent! (llegiu la Nota de premsa del Banc de Sang i Teixits).

Els i les alumnes de 4t d’ESO de l’Optativa Física i química dins el marc del Projecte Saba de Servei Comunitari, guiats per la professora Lídia Sureda i amb l’assessorament tècnic de Meritxell Casacuberta (tècnica de promoció del Banc de Sang i Teixits) han participat en l’elaboració del logo i eslògan de campanya, en la difusió de les campanyes penjant els cartells i tríptics pel poble i el propi dia de la donació participant en tasques d’atenció en els diferents punts del circuit de donació. Prèviament aquest grup d’alumnes han rebut una sessió formativa fomentant la conscienciació del paper necessari dels donants i d’entendre el funcionament del banc de sang a nivell global.

Podeu veure més imatges a aquesta carpeta: “Logo i eslògans Donació de sang“.