XERRADA DE LA UNITAT DE SUPORT A L’ALUMNAT EN SITUACIÓ DE VIOLÈNCIA

El passat dimecres, des de la Unitat de Suport a l’Alumnat en Situació de Violència (USAV) vinculada als Mossos d’Esquadra, es va fer una xerrada a l’alumnat de 4t d’ESO. En aquesta xerrada es van explicar les sancions en les que pot incórrer el nostre alumnat quan és major de 14 anys. Es va fer referència a l’assetjament, al ciberassetjament i al consum i tinença de drogues, com a temes més destacats.

Considerem que va ser una xerrada molt profitosa ja que l’alumnat va poder preguntar els dubtes que tenia sobre tots els temes tractats. Tot i que els dubtes i les explicacions anaven dirigits al seu dia a dia, alguns alumnes no van estar del tot atents, malauradament.
Us recomanem que en parleu amb els vostres fills i filles per poder rebre les seves impressions sobre aquesta xerrada.