TALLERS DE POESIA

Amb motiu del Dia Mundial de la Poesia del passat 21 de març, i com a preparació pels Jocs Florals de Sant Jordi de l’institut, l’àmbit de Llengua Castellana va organitzar uns tallers de poesia impartits per la professora del centre, i poetessa, M. Antònia Massanet.

En ells es va treballar la poesia en vers lliure i la prosa poètica, mostrant als alumnes com la poesia no té perquè tenir ni rima ni mètrica, ni tan sols versos, ja que el que més la caracteritza és l’ús de la metàfora, la manera indirecta de dir les coses i, l’expressió de sentiments i emocions.

Els alumnes van poder descobrir poesia contemporània fora del currículum acadèmic oficial, amb un llenguatge proper i entenedor que els va sorprendre i que els ha obert la porta a escriure els seus propis versos. Els tallers han estat tot un èxit i han entusiasmat a gran part de l’alumnat.

FullSizeRender-02-04-17-09-59

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *