SERVEI COMUNITARI DE CULTURA

Un grup d’alumnes de tercer han estat fent el servei comunitari de cultura popular al llarg del mes d’abril i maig.
Primer van preparar un formulari per saber si els joves (alumnes de l’institut de Vacarisses) coneixien les festes del municipi i si hi participaven.
Després d’analitzar les respostes del formulari van pensar en diverses opcions d’activitats per motivar la col·laboració dels joves a les festes del municipi.
El dia 27 de maig es va celebrar la festa de la vaca al llarg de tot el dia al municipi de Vacarisses. Els alumnes van dur a terme una gimcana prèviament preparada i ambientada seguint el fil conductor de la llegenda de la vaca.
Els alumnes a més van fer el cartell de propaganda i l’escrit del programa de la festa major.
La valoració ha estat molt positiva i els alumnes han fet un gran esforç perquè tot sortís bé i així ha estat.