SERVEI COMUNITARI AMB L’AGRUPACIÓ DE DEFENSA FORESTAL (ADF)

Un grup d’alumnes de tercer van estar fent al llarg d’un cap de setmana de març el servei comunitari proposat per l’agrupació de defensa forestal (ADF).
El dissabte a la tarda van rebre formació teòrica per conèixer millor les tasques d’ADF pel que fa a la cura, conservació i protecció del patrimoni natural i de la fauna litoral.
El diumenge van realitzar les tasques de confecció de trampes selectives per a capturar reines de la vespa velutina (asiàtica) i la seva col·locació en el medi natural
Els alumnes van gaudir de les tasques a més de ser conscients de les seves conductes cíviques per afavorir la conservació del medi natural.
La valoració ha estat molt positiva tant pels professionals d’ADF com pels alumnes i professorat del centre.