SERVEI COMUNITARI 4t D’ESO

El servei comunitari realitzat amb Mediare va consistir en una formació de 10 hores en perspectiva de gènere, violències masclistes i violències sexuals que es va fer a un grup d’alumnes de quart d’ESO de Vacarisses i posteriorment els mateixos alumnes van realitzar una campanya de denúncia de les violències masclistes.

Es van escollir situacions i conductes que es volien canviar i, en col·laboració amb la il·lustradora Aïda Galzeran, es van dur a terme tres cartells que posteriorment es van penjar a diversos espais del municipi. La campanya, amb el hashtag #Donalavoltalsilenci incita a les dones i persones LGTBI a no callar davant de les situacions de violències i convida als homes a reflexionar sobre les seves actituds, a prendre una actitud respectuosa.