PROJECTE HABITATGE

Els alumnes de 4rt d’ESO han finalitzat el Projecte Habitatge amb èxit!

Aquest primer trimestre els alumnes han experimentat com treballen arquitectes i altres tècnics implicats en els processos de construcció d’habitatges gràcies al Projecte Habitatge basat en metodologia ABP. Han engegat una empresa d’arquitectura i se’ls ha encarregat un Projecte molt específic. A través del recorregut del procés de construcció de l’habitatge han pogut assolir els objectius establerts tot coneixent l’ordenament del territori, les normatives vigents,  el pla urbanístic municipal, els agents que intervenen, tipologies de fonaments, estructures, tancaments, façanes, instal·lacions elèctriques i d’aigua, bioclimatització, eficiència energètica, etc, fins a rehabilitar l’habitatge del Sr. Cases!