Preinscripció 2017/2018

Benvolgudes famílies,

Tot seguit, us relacionem la documentació que haureu de lliurar a la secretaria del centre entre el  23 de març i el 4 d’abril de 2017 per tal de gestionar la preinscripció per al curs 2017-2018 dels vostres fills/filles

576_1371804739ies_vacarisses_002Documentació identificativa (s’ha de presentar en tots els casos)

Juntament amb la sol·licitud de preinscripció (o la impressió de la sol·licitud que s’ha enviat per Internet), en tots els casos, cal presentar al centre demanat en primer lloc l’original i una fotocòpia dels documents següents:

• Fotocòpia del Llibre de família .
  • Fotocòpia del DNI del sol·licitant; si aquesta persona és estrangera, targeta de residència on consta el NIE o passaport. Si es tracta d’estrangers comunitaris, document d’identitat del país d’origen.
  • Fotocòpia del DNI de l’alumne o alumna si té més de 14 anys (o si té DNI encara que sigui menor de 14 anys).
  • Targeta sanitària individual (TSI ).

De manera extraordinària, les dades d’identificació o de filiació dels alumnes estrangers també es poden acreditar amb el document d’identitat, el llibre de família del país d’origen o la documentació alternativa que es pugui aportar.

Documentació acreditativa del criteri o els criteris de prioritat (s’ha de presentar només per al criteri o els criteris de prioritat al·legats a la sol·licitud de preinscripció)

Té preferència l’alumnat que procedeixi dels centres i ensenyaments que en són adscrits (Escola Font de l’Orpina, Escola Pau Casals i Escola Rellinars).

• No s’ha de presentar documentació.

Alumnes provinents d’altres centres no adscrits: les persones que a la sol·licitud han al·legat el compliment d’un o més criteris de prioritat  (germans escolaritzats al centre, proximitat del domicili habitual, família nombrosa o monoparental,etc.)  han de presentar la documentació complementària que els acredita.

CALENDARI

Preinscripció

• Oferta inicial de places escolars: 20 de març de 2017
  • Presentació de la sol·licitud al centre: del 23 de març al 4 d’abril de 2017
  • Presentació de la documentació al centre: fins al 7 d’abril de 2017
  • Llista de sol·licituds amb la puntuació provisional: 24 d’abril de 2017
  • Termini per presentar reclamacions, si cal, a la puntuació provisional: del 25 al 27 d’abril de 2017
  • Llista de sol·licituds amb la puntuació un cop resoltes les reclamacions: 3 de maig de 2017
  • Sorteig del número de desempat: 4 de maig de 2017 a les 11 h als serveis centrals del Departament d’Ensenyament: Via Augusta, 202, Barcelona
  • Llista ordenada definitiva: 8 de maig de 2017
  • Oferta final de places escolars: 30 de maig de 2017
  • Llistes d’alumnes admesos (i llistes d’espera, si escau): 2 de juny de 2017

Matrícula

• Alumnes preinscrits amb plaça assignada a segon cicle d’educació infantil, educació primària i primer curs d’ESO: del 12 al 16 de juny de 2017
  • Alumnes preinscrits amb plaça assignada a 2n, 3r i 4t d’ESO (o alumnes amb plaça assignada però pendents de l’avaluació de setembre): del 26 al 30 de juny de 2017
  • Alumnes d’ESO pendents de l’avaluació de setembre: del 6 al 8 de setembre de 2017.

La setmana d’abans a la preinscripció es repartirà als centres adscrits el full de preinscripció. Els alumnes que no procedeixin de centres adscrits caldrà que passin pel centre a recollir la documentació.

Per a tots els casos, recordeu que heu de demanar cita prèvia per a la preinscripció al telèfon:

93 828 03 22     Horari: 8:00-14:00 h.

Al següent enllaç trobareu tota la informació necessària:

Preinscripció 2017/2018

Restem a la vostra disposició i us saludem cordialment:

L’Equip Directiu de l’ Institut Vacarisses.