MOBILITAT ERASMUS+ POLÒNIA

Benvolguda comunitat educativa,

Gràcies a la bona gestió del nostre centre i gràcies a la vacunació, hem pogut reprendre les mobilitats Erasmus+.

El passat 14 de novembre un grup de 8 alumnes vacarissencs i un grup de 7 alumnes portuguesos van viatjar a Polònia per a poder viure una experiència enriquidora i poder treballar en equips internacionals. L’alumnat italià va unir-se de manera sincrònica vía Zoom. Així es va realitzar la mobilitat mixta a Koszęcin del European Green Planet Film Festival amb la temàtica de les pel·lícules stop motion.

A les fotografies podeu observar:

L’alumnat de Vacarisses conjuntament amb el de Polònia i Portugal treballant de manera cooperativa.

L’alumnat després d’una sortida per a conèixer la cultura i balls tradicionals de Polònia.

L’alumnat visitant donant una passejada pels boscos polonesos, entre arbres de més de 200 anys.

L’alumnat visitant durant la sortida a Auschwitz.

Pròximament…

L’alumnat a les mines de sal de Wieliczka.

L’alumnat visitant a Cracòvia.

Ens veiem a la tornada,

L’equip Erasmus+