L’institut Vacarisses participa en VI Concurs de cristal·lografia a l’escola

Enguany, l’alumnat de 4t i 1r de batxillerat de la branca científica-tecnològica, participa en el VI Concurs de Cristal·lografia a l’Escola.

cartellconcurscristal%c2%b7lograiaambadp

En aquest concurs es treballa el mètode científic, l’enginy de com aconseguir cristalls espectaculars d’ADP (un fertilitzant), i la creativitat de l’alumnat per tal de presentar-los, integrats, en una maqueta. El millor grup de l’institut defensarà els seus cristalls en una jornada científica, que es celebrarà el proper 19 de maig al  Museu Cosmocaixa.

De moment us ensenyem algun dels cristalls obtinguts per a obrir boca!

whatsapp-image-2017-03-09-at-11-16-01 whatsapp-image-2017-03-09-at-11-16-17 whatsapp-image-2017-03-09-at-11-16-36

Tenen bona pinta,oi? Us  anirem informant!

Àmbit de ciències