Informació d’Inici de curs 2020-21. Dia 14 de setembre

Benvolgudes famílies i benvolgut alumnat,

Per tal de començar el curs amb les totes les garanties possibles, us informem de les mesures que us impliquen aquests dies previs al dia 14 de setembre. Tots els punts quedaran aclarits en una reunió de pares extraordinària el dijous, 10 de setembre a les 19:30h.

La reunió serà telemàtica i penjarem l’enllaç a la web el dijous al matí.

1. Entrades i sortides: per tal de garantir el compliment dels protocols establerts per la Covid-19, les entrades i sortides del centre han de quedar regulades i només hi podran accedir l’alumnat, el professorat i el personal subaltern. Si alguna família necessita fer qualsevol gestió, ha de demanar cita prèvia via telefònica, tel: 93 828 03 22.

Entrades esglaonades dia 14 de setembre:

Cada alumne/a anirà directament a l’aula assignada. Vegeu notícia adjunta a la WEB sobre assignació de grups segons IDALU.

• 8h- 1r d’ESO

grups A i B: entrada per la porta principal.

grups C i D: entrada per la porta de vehicles (situada al costat de la principal).

• 9h- 2n d’ESO

grups A i B: entrada per la porta principal.

grups C,D i E: entrada per la porta de vehicles (situada al costat de la principal).

• 10h- 3r d’ESO

• 12h- 4t d’ESO

• 12:30h- 1r i 2n de BATX

1r de batxillerat – grups A i B: entrada per la porta vehicles  (situada al costat de la principal).

2n de batxillerat – grups A i B: entrada per la porta principal.

El dia 14 de setembre, la sortida serà la mateixa per tothom i com ja, la resta de dies, de les 14:40 a les 14:45 esglaonadament.

Les entrades i sortides a partir del dia 15 de setembre s’explicaran a l’alumnat per part dels tutors de grup el primer dia. Us avancem que les entrades seran esglaonades a partir de les 8:00h del matí fins les 8:15h, hora en què s’iniciaran totes les classes. I les sortides també seran de forma esglaonada entre les 14:40h i les 14:45h esglaonadament.

2. Declaració responsable: tot l’alumnat l’ha de portar signada el dia 14 de setembre i lliurar-la al tutor/-a de grup. Dita declaració la penjarem a la web del centre tan aviat ens la faci arribar el Departament d’Educació. Estigueu pendents de les actualitzacions a la web.

3. Kit sanitari: Us demanem, si us plau, que tot l’alumnat vingui des del primer dia amb la seva mascareta, una altra de recanvi dins d’una bosseta tancada, un paquet de mocadors i gel hidroalcohòlic per a ús personal. Recordeu que l’ús de mascareta homologada és obligatori i que tots els dies han de sortir de casa amb ella.

4. Per tal de reduir el risc de contagis, cal que l’alumnat porti a la motxilla des del dia 14 de setembre el següent:

• Ampolla d’aigua (informem que les fonts del centre resten tancades per seguretat).
    • Els dies d’Educació física ha de portar una tovallola gran per adaptar a sobre del matalasset.
    • Ordinador i estris de treball personal (informem que NO es pot intercanviar cap tipus d’estri o material).
    • Un llibre de lectura de pròpia elecció que llegirà quan el professorat ho indiqui.
    • Esmorzar (enguany la cantina no farà servei i és molt important pel bon rendiment intel·lectual de l’alumnat).
    • Roba d’abric (la normativa COVID-19 exigeix la ventilació continuada de les aules).

5. Fotocòpies: per tal de reduir el risc sanitari, enguany l’alumnat no podrà fer fotocòpies al centre.

6. Pagaments: Tots els pagaments que s’hagin de realitzar durant el curs es faran a través de transferència o ingrés al número de compte del centre (Banc Sabadell    ES 13 0081 0333170001288431. No s’acceptarà cap pagament en efectiu.

7. Enguany, atenent les mesures de seguretat, les reunions de pares seran online el dia 22 de setembre. Horari: 18:00h. Les reunions seran telemàtiques i properament rebreu la informació de com accedir-hi.

Si tothom participa amb el seu granet de sorra i respecta les normes, tota la comunitat educativa hi surt guanyant!

Cordialment,

L’Equip Directiu.