FROM VACARISSES TO UGANDA

El passat dimarts 17 d’octubre, l’alumnat de 4t d’ESO va fer una reunió online amb la Lydia i en Jackson, uns dels responsables dels projectes de l’ONGD Petits Detalls d’Uganda. En aquesta reunió van poder conèixer de primera mà els projectes que estan duent a terme i una primera aproximació a la realitat ugandesa. La reunió es va realitzar en anglès i després d’una primera part expositiva per part de la Lydia i del Jackson, l’alumnat del centre van poder realitzar preguntes per acabar d’aclarir diferents aspectes relacionats amb les noies adolescents, l’educació a Uganda i la situació geogràfica, entre d’altres.
Aquesta activitat està emmarcada dins del projecte “From Vacarisses to Uganda” que enguany realitza l’alumnat de 4t d’ESO.