Celebrem el centenari de la Glòria Fuertes

Aquesta setmana hem celebrat el Dia de la Dona amb els alumnes de Castellà de 1r ESO tot descobrint la poesia de Gloria Fuertes, aprofitant que aquest any se celebra el centenari del seu naixement.

Fuertes és més coneguda per la seva obra infantil però té una amplia i rica poesia per a totes les edats, clara, divertida i reflexiva, amb la que els alumnes de 1r han pogut descobrir un altre tipus de produccions poètiques, en vers lliure i de llenguatge col·loquial i proper.

Cada alumne havia de triar un poema de l’autora madrilenya i escriure un text sobre perquè l’havien triat, a més d’il·lustrar-lo i decorar-lo. Han sortit produccions realment interessants, de manera que els alumnes han pogut treballar la reflexió critica sobre emocions i sentiments.

Amb aquests materials hem fet dos murals que decoren el passadís de 1r ESO i que donen mostra de la creativitat i sensibilitat dels nostres alumnes.

img_20170310_220413