3r ESO – Intercanvi amb França dels alumnes de francès

El passat mes de desembre una trentena d’alumnes de 3r d’ESO, que cursen l’assignatura de francès, van viatjar fins a la regió francesa de Nord-Pas de Calais en motiu de l’intercanvi d’estudiants entre l’Institut de Vacarisses i el Lycée Ste. Marie de Beaucamps-Ligny, prop de Lille.

Fou una estada d’una setmana en la qual cada alumne va ser acollit a casa d’un/a alumne/a francès. Durant aquests dies van poder visitar magnífiques ciutats com Bruges (Bèlgica) o Arras (França). Precisament a Arras, van visitar uns antics túnels subterranis que durant la I Guerra Mundial van servir de refugi a més de vint mil soldats britànics. També van visitar el Museu del Louvre de Lens, i alguns museus gastronòmics com el de la xocolata o el de les patates.

La segona part de l’intercanvi succeirà entre el 17 i el 24 de maig d’aquest 2019, quan els mateixos alumnes francesos vindran a Vacarisses i s’allotjaran a casa dels seus amics de l’altre costat del Pirineu.

dav
mde