1r CAFÈ TERTÚLIA A L’INS VACARISSES

Alternatiu - Es mostra la taula amb el cafè i les pastes.
Es mostra la taula amb el cafè i les pastes.

El passat dimarts 3 de Maig a les 18:00 hores va produir-se a la biblioteca el primer cafè-tertúlia realitzat a l’Ins Vacarisses, organitzat pel Departament de Llengua catalana, i que tanca els actes inclosos dins la Diada de Sant Jordi. IMG_20160503_180259 IMG_20160503_194059 IMG_20160503_182518 IMG_20160503_181702 IMG_20160503_181147

L’acte va comptar amb la presència de l’escriptora Núria Pradas que va presidir i dinamitzar una tertúlia, on alumnes, professors i convidats vam debatre sobre el llibre que havíem triat, Sota el mateix cel,  sobre qüestions de literatura i sobre la feina d’escriptora entre altres temes diversos.

L’acte, al qual van assistir unes trenta persones, va culminar amb un berenar i la signatura d’exemplars per part de l’autora, així com amb les típiques selfies i fotografies variades que ens vam poder fer amb la Núria, que va atendre amablement a tots els alumnes i companys que ens vam acostar a parlar amb ella. A més vam preparar una petita exposició de llibres publicat per la Núria Pradas i alguns dels cartells presentats al concurs de dibuix, per part de l’alumnat de 2n d’ESO,  per tal de publicitar l’acte.

L’experiència esperem que ens serveixi per millorar i esperem que hagi servit per apropar a la lectura i despertar la curiositat per llegir a algunes persones. A partir d’aquest moment ja comencem a treballar en una nova edició per a l’any vinent.

Moltes gràcies a la Núria Pradas per venir al nostre Institut i també moltes gràcies a tots els assistents.

Departament de Català.