XII CERTAMEN DE LECTURA EN VEU ALTA

Ja tenim representants per al XII Certamen Nacional de Lectura en Veu Alta

El Jan Barjuan (de 1r d’ESO), la Clàudia Bioque (de 3r d’ESO), i la María Martínez i la Gisela Jurado (de 4t d’ESO) seran els representants de l’INS Vacarisses en el XII Certamen Nacional Infantil i Juvenil de Lectura en Veu Alta #CLVA. A més, els acompanyaran com a suplents l’Helena Ortiz (de 2n d’ESO) i la Sofía Marañón (de 4t d’ESO).

La tria, que ha estat molt dura donat el nivell de la resta d’aspirants, es va realitzar dimarts en un Tribunal al qual es podia presentar l’alumnat que havia estat escollit en una fase de selecció a cadascun dels grups classe. En les últimes setmanes, la lectura en veu alta ha estat la protagonista de les classes de Català, amb un munt d’activitats que trencaven la dinàmica habitual per aconseguir millorar aquesta destresa que exercita la imaginació, elimina la falta d’atenció i augmenta la comprensió, millora la capacitat d’expressió i fomenta el desig de llegir.

Els quarts de final de Certamen tindran lloc el dia 7 de març a Terrassa.

img-20170214-wa0003img-20170214-wa0005img_20170202_095601

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *