Viatge a França

Bonne année à tous et à toutes!

Nous sommes de retour ! Aquest any 23 alumnes i 3 professors hem marxat a Franca i Bèlgica a la primera fase de l’intercanvi 2017/ 2018.

Vam marxar el 14 de desembre i vam visitar Lille, Arras i els seus soterranis, Bruixes, les Terrils de Loos-en-Gohelle. Allà, vam gaudir dels mercats de Nadal a totes les ciutats, patinar sobre gel i menjar molts creps.
Els alumnes van establir contacte amb les seves famílies franceses i, d’aquesta manera, van fer una bona empenta a l’idioma francès. Va ser una setmana intensa on tothom va gaudir força.
El dia 21 vam marxar tristos de Beaucamps-Ligny, hauríem allargat una mica la nostra estada, però també teníem ganes de veure les nostres famílies.
Ara esperem l’arribada del francesos el mes de maig. Aquí us deixem algunes fotos per fer-vos una mica d’enveja.