Vaga d’Estudiants del 16 de desembre de 2021

Benvolgudes famílies,
us informem que el SEPC (Sindicat d’Estudiants dels Països Catalans) convoca una vaga estudiantil el 16 de desembre en rebuig de la “llei Castells”.

Davant d’aquesta convocatòria us volem comunicar que l’alumnat de 3r i 4t d’ESO, i el de Batxillerat pot exercir el dret de vaga. Tot i això, l’alumnat de 3r i 4t d’ESO i de Batxillerat (menor d’edat) ha de tenir l’autorització del pare, la mare o tutor legal per poder exercir-la.

Us informem, també, que l’alumnat que decideixi no fer vaga serà atès pel professorat dins dels horaris habituals.

Els representants de l’alumnat dels diferents cursos (3r i 4t d’ESO, 1r i 2n de batxillerat) ens han fet arribar la corresponent sol·licitud de vaga amb les signatures de l’alumnat que s’afegeix a la mateixa.

Per això, us demanem que ens feu arribar la següent autorització si autoritzeu o no al vostre fill o filla a fer vaga.

VAGA 16 DE DESEMBRE DE 2021

Moltes gràcies.