Últims simulacres PAU per a l’alumnat de 2n de batxillerat! I després, què?

L’alumnat de 2n de batxillerat es prepara per a les PAU. Des del dia 2 de maig i fins divendres 4 de maig, l’alumnat s’enfronta als darrers simulacres PAU que els hi proposem des des l’institut!  Aquests són una  prova de foc, un escalfament abans d’anar a fer les proves d’accés a la universitat, que aquest any es realitzaran els dies dimarts 12, dimecres 13 i dijous 14 de juny.

Els simulacres pretenen ser un assaig del tipus de proves que s’hi trobaran. És l’hora d’experimentar sensacions, neguits, angoixes,… i així poder guanyar confiança.

Tot i que després no facin les PAU, els simulacres són un posar-se a prova de què sé, què soc capaç d’ explicar, sé controlar els nervis, em bloquejo,… que els servirà per a qualsevol examen que hagin de superar en el futur.

I després del dia 4 de maig, què?

Aquell alumnat que hagi de recuperar matèries pendents, així com aquell que vulgui pujar nota,  ho podrà fer els dies 9 i 10 de maig.

Les notes s’entregaran el dia 17 de maig.

L‘alumnat que ha d’anar a les PAU, ha d’assistir a classes de preparació de les proves tot just fins el dia 1 de juny. Després, arriba el moment d’esclaustrar-se a casa, durant una setmana, per tal d’estudiar. El professorat respondrà a tots els dubtes que els surtin durant aquella setmana, però a aquestes alçades ja els hauran de tenir tots resolts.

Aquell alumnat que té molt clar que vol cursar un cicle formatiu de grau superior, i hagi aprovat totes les matèries, serà de vacances a partir del dia 1 de juny. Un cop el dia 17 de maig se’ls faci entrega de les notes, podran anar a fer les preinscripcions als CFGS que així desitgin.

Això ja olora a vacances!!

Equip docent Batxillerat