SETMANA DE L’ACTIVITAT FÍSICA I L’ESPORT

Del 6 al 10 d’abril se celebra la setmana de l’activitat física i l’esport. Les activitats vinculades a aquesta seran:

– Jornada de Portes obertes de Korfbal. Dimarts 11 d’abril de 15-17h. Visita i partits amb alguns jugadors del Korfbal Appels de Bèlgica i el CKVacarisses. Per participar només cal enviar al professorat el document que heu rebut al correu del centre (per alumnes de 1r a 4t d’ESO). En col·laboració amb el CKVacarisses, Federació Catalana de Korfbal. RECTIFICACIÓ: Finalment, per causes alienes al centre, aquesta activitat es durà a terme de 17:00 a 19:00 hores.

-1a Milla “Carlos Morelló”. Divendres 14 d’abril de 10,40-14,40h. Córrer una milla 1609 metres pel voltant de l’institut destinat a tot l’alumnat del centre.

Esteu convidats a venir a animar-los i a l’entrega de premis a partir de les 14h.