SERVEI COMUNITARI 3r d’ESO

El passat cap de setmana (dissabte 19 i diumenge 20 de març), 12 alumnes de 3r d’ESO del nostre institut van realitzar la part pràctica del servei comunitari amb l’Associació de Defensa Forestal (ADF).

Una primera part la van realitzar al local de l’ADF i una segona part la van realitzar al camp. Els alumnes van confeccionar trampes selectives per a capturar reines de la vespa velutina (asiàtica) amb materials reciclats, a partir de dues ampolles de plàstic van fer una trampa selectiva, van preparar un líquid atraient per col·locar dins la trampa i van col·locar trampes construïdes per ells mateixos en llocs estratègics del municipi i idonis per a possibles captures. També van netejar matolls del bosc per evitar la propagació d’incendis.

En total van ser 5 hores de feina i l’alumnat va quedar molt satisfet amb les tasques de civisme envers el seu municipi.

Bona feina!