Reunió de mares i pares Erasmus+ per a preparar les mobilitats

Dimarts 14 de gener de 2020, va tenir lloc la reunió de mares i pares d’alumnes que fan les optatives Erasmus+ de primer d’ESO; La Huerta de los Deseos Sostenibles i el European Green Planet Film Festival.

L’objectiu principal de la reunió va ser explicar a les famílies el necessari per realitzar les mobilitats amb els alumnes.

Les famílies van ser coneixedores dels criteris de selecció que farà servir l’Institut Vacarisses a l’hora d’escollir els alumnes que participaran a les 6 mobilitats que hi haurà entre els cursos 2019-2020 i 2020-2021.

Tothom qui vulgui també pot conèixer el procés de selecció d’alumnes i els documents necessaris per a poder fer les mobilitats, només cal descarregar tots els documents clicant el següent enllaç. A la presentació també trobareu els espais de treball eTwinning que fan servir tots dos projectes.

PRESENTACIÓ REUNIÓ: INCLOU CRITERIS SELECCIÓ, ESPAIS DE TREBALL I DOCUMENTS NECESSARIS