RECORDATORI QUOTA ESCOLAR CURS 2016/2017

Les famílies que encara no heu abonat la quota escolar, recordeu que ho heu de fer el més aviat possible. Cal fer l’ingrés a CatalunyaCaixa: ES53 2013 1665 1702 0008 7321, fent constar el nom de l’alumne i el curs. A posteriori, és OBLIGATORI presentar el resguard de pagament, a la secretaria del centre.

També podeu pagar la quota a la secretaria del centre, sempre que es porti l’import exacte en efectiu.

Recordeu que hi ha facilitats de pagament en casos de necessitat. Si és el cas, haureu de passar per la secretaria del centre a comunicar-ho.

Els que ja hagin pagat la quota escolar i no hagin presentat el resguard de pagament a la secretaria del centre, recordeu portar-lo el més aviat possible.

En cas que tingueu qualsevol consulta, restem, com sempre, a la vostra disposició.

Cordialment,

La direcció de l’INS Vacarisses

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *